fredag 20 mars 2009

Coincidences



För exakt ett år sedan idag fick jag upp ögonen för Camilla Engman och hennes underbara konst genom Heater B. Armstrong. Sedan dess har jag suktat och planerat att ha något av Camillas alster i mitt hem någon gång i framtiden.

Inte för så länge sedan skapade Camilla tillsammans med Elisabet Dunker -Studio Violet där de tillsammas skapar en massa underbart! Genom ödets små nycker gick jag in på decor8 för en stund sedan och väl där tipsar fröken Holly om att Studio violet har utförsäljning på en del av deras posters, vykort och anteckningsblock.

Nu en timma senare är jag stolt ägare till en Friends Of Violet poster och har redan börjat planera den perfekta platsen för den! Det verkar som att framtiden är här nu.


Photo via


One year ago to this date, I found out about Camilla Engman through Heater B. Armstrong. Since then I've been wanting and planning to have some of her work hanging in my home in the future.

A while ago Camilla and
Elisabet Dunker created Studio Violet together and they've been creating a lot of wonderful things. Fate had it that I checked decor8 today and saw that miss Holly is letting us know that Studio Violet is having a sale.

An hour later I've become a proud owner of a Friends Of Violet poster and I'm already planning for the perfect spot to hang it in! It looks like the future has arrived.


Inga kommentarer: