onsdag 24 december 2008

Survivor..

Jag överlevde denna otroligt trista dag och har lovat mig själv att aldrig någonsin jobba på en julafton igen, det är det helt enkelt inte värt. En dröm som gjorde att jag vaknade med ett leende på läpparna, vänner och familj på telefon, Kalles jul, min alternativa julgran (som jag själv plockat och gjort pynten till med inspiration från Design*Sponge) -dessa har gjort denna dag uthärdlig.

Ett speciellt tack till min vän fröken J. som bemödade sig att komma bort till mitt jobb för att ge mig en julklapp. Tack sötis, jag älskar presenten men det är din handling som värmer mitt frusna Grinch-hjärta. Jag ser fram emot ett par lediga dagar med vänner, fest och mys och önskar er alla en fortsatt underbar jul och hanukkah!






I survived this incredibly dreary day and I've promised myself never to work on christmas eve again, it's just not worth it! A dream that put a smile on my face, friends and family on the phone, the Disney Christmas special, my alternative christmas tree (which I picked myself and made ornaments inspired by Design*Sponge) -these things have made this day bareable.

I have a special thank you to my friend miss J. who took the time to come all the way to my workplace to give me a christmas gift. Thank you sweetie, I love the present I got, but it's your action that warms my cold Grinchy heart. I'm looking forward to a couple of days of friends, party and relaxing and I wish you all a wonderful christmas and hanukkah!

xoxo

Inga kommentarer: