söndag 31 maj 2009

Dear Mama

Idag är det mors dag och jag har spenderat den mesta delen av dagen på en uteservering i goda vänners lag och tittat på alla som varit ute med sina mammor eller på väg till dem med inslagna presenter eller buketter i handen. Det har varit en fantastisk dag, massor med sol, riktig sommarvärme och jag kanske inbillar mig men luften doftar frihet, kärlek och lycka idag.

Trots att jag inte har möjligheten att få fira min mor idag så är jag glad för alla de som kan och hoppas jag får krama min mor snart igen.






My beloved mother Ildiko


Today is mother's day. I've spent most of the day sitting in the sun at a cafe with friends, watching people and their mothers walk by, or people with presents and flowers in their hands, on their way to celebrate their mothers. It's been a marvelous and hot summer's day and i might be wishful thinking, but the air smells like freedom, love and happiness today.

Even though I don't have the opportunity to celebrate my mom today, I'm still happy for all of those who can, and I hope I get to hug my momma soon again.


1 kommentar:

Unknown sa...

Lovely pictures!! Love your blog.