onsdag 18 februari 2009

Post Valentine

Ok ok, så jag vet att hela Bale grejen är gammal vid det här laget och i all ärlighetens namn så förstår jag hans utbrott. Jag kanske också hade flippat ut om jag var i totalfokus inför en scen och inne i en karaktär som kanske tvingar mig att ta mig till ett ställe som är känslomässigt uttömmande för att kunna göra en bra tolkning -och någon som borde veta bättre klantar sig i bakgrunden. Men, det här fick mig att skratta högt och jag är tvingen att dela med mig! Gör egna hjärtan här.


Image via through



Ok ok, I know the whole Bale thing is old by now and to be completely honest I can understand him freaking out. I might have lost my head too if I were shooting a scene being completely focused and in character, being in a place that might be emotionally draining in order to give a good performance -and someone who should know better is messing up in the background. But, this had me giggling so I had to share! Make your own hearts here.


Inga kommentarer: