lördag 4 juli 2009

Sara's Afternoon Tea Party

En av mina käraste vänner Sara bjöd på te-party när hon fyllde år förra veckan. En solig sommareftermiddag åt vi scones och mumsade på den godaste muffinsen jag ätit på åratal (ja, jag tog en) och med blommor och blad, firade vi hennes dag. Stort grattis min kära systervän och jag önskar dig all kärlek och lycka i världen! ♥

Saras Afternoon Tea Party
Birthday girl Sara
The Birthday girl
Chocolate muffin


On one of my dearest friends Sara invited family & friends for an afternoon tea party last week to celebrate her birthday. It was a bright sunny summer's day and we had delightful scones and muffins to die for (yes I had one) and celebrated her day. Congratulations again my dearest sister-friend and I wish you all the love and happiness in the world! ♥


Inga kommentarer: