söndag 13 december 2009

Best. Christmas. Decorations. EVER!

Jag saknar ord!

En av mina absoluta favorit-julfilmer är National Lampoon's Christmas Vacation med Chevy Chase. Där finns så mycket att skratta åt och en av favoritscenerna är när han försöker få igång de hiskeliga julbelysningen och efter en del klanterier -lyckas.

Ric Turner har däremot lyckas slå ALLA juldekorationer i år och har (till sin sons förtjusning) kopplat utomhusbelysningen till Guitar Hero och de blinkar i takt med hur musiken spelas!! Hur löjligt coolt är inte det? Jag erkänner, jag är fullkomligen avundsjuk och önskar jag hade haft en sån pappa när jag var barn!!



National Lampoon's Christmas Vacation


Ric turner's Christmas Light Hero

via


I'm in total awe!!

One of my absolute favourite christmas movies is National Lampoon's Christmas Vacation with Chevy Chase. There's just so much to laugh at and one of my favourite scenes is when he finally manages to light the outside (hideous) christmas lights.


Ric Turner on the other hand, has in my book,managed to beat EVERY christmas decoration this year with by hooking up their christmas lights to their Guitar Hero (much to his son's amusement). How cool is that? I admit it, I am totally jealous and I wish I had a dad like that when I was a kid!



1 kommentar:

Annelie sa...

Riktigt, riktigt coolt!